Härliga måndag!

Måndag idag, jag är ledig och solen skiner! Jag tog mig en tur till gymmet och nu har jag börjat cykla mer. Spinningen i fredags gick jätte bra och nu börjar jag försiktigt med att cykla mer. Men knäna bestämmer takten. När jag ändå var nere på stan så passade jag på att köpa två blommor som jag ska plantera ner i min cylindervas. Men det projektet tar jag tag i imorgon. Nu ska jag försöka komma på maträtter för hela veckan, men jag skippar lördagen eftersom vi då åker till Sundsvall och Ikea! Sen ska jag bara invänta min älskade sambo för att åka och handla.
I lördags fick vi finbesök av Marlene, Jolene och Magdalena!

Bilden är lånad av Jolene http://jolenecarlsson.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Jolene

det är lugnt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback