9 september

Förkylningen vill inte riktigt ge sig, locket i örat är kvar. Men imorgon måste jag vara tipp topp för då är det match! Jag kurerar mig för fullt och håller tummarna för att allt ska lämna kroppen och jag ska kunna gå för fullt imorgon kväll. Så idag blir det en lugn dag för mig, en promenad på morgonen blev det och nu har jag precis läst ett mail som fick mig på bra humör. Det var från min förra chef som föreslog ett jobb åt mig så nu har jag skickat in mitt CV och håller nu tummarna för det. Dock är det ett vikariat, men det är i 10 månader så jag borde hinna hitta mig något annat innan det går ut och har man tur så får man kanske stanna kvar. Vi får se hur det går men det skulle verkligen göra allt så otroligt bra. Jag njuter av varje sekund just nu! Ikväll är det träning men jag får stå över så jag inte tar ut mig för mycket för imorgon. Men det kan vara roligt att sitta på sidan ibland, fast jag gillar det inte alls egentligen. Jag vill alltid träna och nu när jag satsar på både innebandyn och Vättern runt så vill jag inte vara sjuk, jag vill träna varje dag!!

Nu ska jag äta lite lunch och sen bara kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback