3 september

Nu är det länge sen jag skrev något. Jag har haft en hel del för mig och inte alls känt att det har funnits så mycket att skriva om. Jag och Malin åkte till Trondheim och vi hade det väldigt trevligt, missade tullen in till stan så vi hoppas väl att det inte kommer några böter för våran miss.

Det har spelats en massa innebandy och igår spelade vi våran första träningsmatch mot Umeå city IBF, det blev en härlig vinst med 4-1 och jag fick hålla nollan under min period. Kändes riktigt skönt att få göra bra ifrån sig med tanke på förra säsongen. Nu är jag på topp och taggad till tusen, inget kommer att stoppa mig! Under helgen och nästa vecka kommer det bara att vara innebandy, innebandy och innebandy. Även lite umgänge med vänner och familj såklart. I helgen är det träningsdagar som gäller och nästa vecka träningar, Sävar cup (matcher) och träningsdag.
Igår fick jag hem inbjudan till Vättern runt 2011 och jag kunde inte motstå det, jag ska cykla 30 mil nästa sommar. Så nu gäller det att lägga upp träningen ordentligt under vintern så jag är redo när startskottet går. Ser fram emot det väldigt mycket, måste dock bestämma mig för vilket gym jag ska ta ett kort på. Tror nog det kommer att bli Umeå sport och motion eftersom dom har väldigt bra spinning pass. Men jag måste se om jag kan få ett 6 månaders kort för när snön har smält så kommer jag inte att sitta inne och cykla utan då väntar vägarna på mig och min älskade cykel. Det känns väldigt bra att ha lite mål uppsatta så man kan se fram emot något.
Såg att ortoped avdelningen på NUS söker en undersköterska till en natt tjänst som jag självklart sökte till så nu håller jag tummarna för att jag får antingen det eller jobbet som personlig assistent. Nu ska jag kurera förkylningen som är på gång, den kommer inte få en chans att slå rot! Hinner inte riktigt med en förkylning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback