29 september

Jag har nu gått två dagars inskolning på Urologen, det känns grymt bra. Men än så länge så har det inte varit så mycket urologi utan mer kirurgiska jourfall. Men ikväll och imorgon kväll så har jag också inskolning och nu hoppas jag på mer urologi så jag lär mig tills i helgen då jag ska jobba själv två dagar. Jag trivs jätte bra på avdelningen och det kommer nog att bli 10 jätte bra månader.

Igår kväll blev det bio, det var filmen Salt som visades och den var väldigt bra. Med bra sällskap så blev kvällen kalas bra. Vi upptäckte att SAW 7 kommer att komma i 3D som sista film. Så nu är det bestämt att det blir ett SAW maraton innan premiären så vi är säkra på att vi har sett alla. Det blir nog lagom läskigt men mysigt på samma gång. Lite lättare att prata när man ser film hemma än vad det är när man sitter i biosalongen, nog för att vi bara var 6 st som såg filmen igår men man vill ju inte förstöra för dom andra. Men en till date då vi kan prata mer är en ljuspunkt i tillvaron.
Solen skiner och gör hösten till en underbar årstid. Nu önskar man bara att den kunde vara lite längre. Höstens mörka kvällar känns inte längre så mörka för mig, jag har något trevligt att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback