23 september

Wiieee! Idag kom det viktiga samtalet som jag har gått och väntat på hela veckan. Jag har nu fått jobbet på Urologen, det är ett vikariat på 10 månader och min inskolning börjar på måndag nästa vecka. Jag ser fram emot att börja jobba sjukt mycket, det har varit skönt att vara ledig ett tag men det blir tråkigt i längden. Så jag har haft min semester på ca 5 veckor och nästa vecka börjar allvaret igen. Jag är så sjukt glad så jag vill bara ställa mig på baksidan och skrika! När jag gick på stan så ville jag bara ropa ut att jag har fått jobb, jag ville jubla åt mig själv. Det var en otroligt skön känsla som spreds i min kropp imorse när telefonen ringde och jag fick beskedet. Jag gick in på arbetsförmedlingen med ett leende på läpparna för att säga åt min arbetsförmedlare att jag har fått mig ett jobb. Den glada nyheten kommer att firas ikväll med ett extra hårt innebandypass, men innan det kolla in Ersbodas herrar i deras seriepremiär!

Ett mål är uppnått och det var att hitta ett jobb, nu återstår mitt andra mål och det kommer att avgöras på träningen ikväll! Jag ska ge allt för att visa att det är jag som ska stå på söndag! Livet leker just nu och jag njuter av varje sekund!! Imorgon har jag planerat att gå en sväng på stan med Johanna och eventuellt Viktoria. Sen ska jag sätta i gång med lägenhetsletande! Det är dags för mitt eget nu när jag har mitt jobb! Jag kan knappt förstå att det går så bra för mig just nu! Jag ska även gå på USM och fixa mig mitt gymkort så jag kan köra igång med träningen inför Vättern runt. Jag ska packa ner lite innebandygrejer och göra mig färdig för en kväll på Ersäng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback