21 september

Det har regnat nästan hela dagen och jag ville inte alls gå ut. Men jag släpade mig iväg till Coop för att handla lite till middagen. Ganska skönt ute trots att regnet öste ner. Annars så har jag suttit och kolla på mobilen hela dagen, den har tyvärr tyvärr inte ringt, eller det samtal som jag väntar mest på har inte varit inkommande idag så jag håller tummarna för att det kommer imorgon och att det är positivt. För det skulle inte sitta fel med ett vikariat på 10 månader. Nu har jag och pappa precis kommit hem från ett träningspass på Bräntberget. Vi tog oss några vändor upp och ner, allt för att träna inför Vättern runt 2011. Nu jävlar kör jag på, aldrig stanna upp och fundera bara att kör rakt in i kaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback