15 september

Regnet öser ner här i Umeå idag, men det gör inte så mycket. Jag har varit en sväng på stan med pappa, skulle hjälpa honom att kolla in snygga glasögon. Vi hittade två par så nu får han fundera ett tag. Sen gick vi till Bianco Footwear eftersom dom har utförsäljning. Jag blev jätte glad igår när jag såg i tidningen att Scorett kommer att öppna i Umeå, men några sidor efter så såg jag att Bianco skulle stänga så lyckan varade inte så länge. Jag hittade mig ett par jätte fina skor för 700 kr. Vilket är ett väldigt bra pris. Pappa tog cykeln och jag bussen, tur för mig eftersom att regnet valde att komma precis när vi skulle hem. Så nu sitter jag i sängen med datorn i knäet och funderar på om man ska ta på sig regnkläderna och gå till gymmet. Nog för att det är träning ikväll men lite extra träning skadar ju inte. Eller om man skulle börja läsa nästa Paulo Coelho bok, Veronika bestämde sig för att dö. Eller så kanske jag ska fortsätta läsa på De 7 goda vanorna. Får se var jag bestämmer mig för att göra. Men tagga innebandyträning gör jag för fullt. Ska bli sjukt roligt med träning ikväll, jag har mitt mål uppsatt och jag satsar för fullt nu! Det finns inget som kommer att stoppa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback