2 oktober

Igår hade jag en ledig dag, men jag gjorde inte allt för mycket vettigt under dagen. Kvällen däremot va extremt trevlig. Det blev höstmys under en varm filt framför dom två första SAW filmerna. Så nu är det bara 4 filmer kvar som vi ska hinna med innan premiären av den 7e filmen, mysigt mysigt. När sista filmen var slut så var det bara att köra hem från Hörnefors för att hoppa ner under täcket och sova. Upp tidigt i morse för att fara iväg till jobbet, vilket var väldigt tungt. Men jag tog mig upp i tid och idag gick jag min första dag ensam. Det gick väldigt bra och jag tror det kommer gå utmärkt imorgon också. Jag ser fram emot varje arbetsdag, men även mina lediga dagar då jag har tid att umgås med dom vänner som man håller kär. Solen skiner och det gör den här hösten så underbar. Just nu kan inget göra mig på dåligt humör, jag njuter av varje sekund! Det enda som känns lite tråkigt är att jag missar våran match imorgon. Men jag får hålla ut, om två helger kan jag vara med igen!

Det är så underbart när alla tankar är positiva och när man får ljuspunkter i vardagen, så som igår kväll!

Kommentarer
Postat av: EMMELIST

alltid underbart med positiva tankar :D

Postat av: Sandra

Vad gjorde damen i Hörnefors? Å inte kom du å kika förbi hos mig inte :O Inte ok unga dam.

2010-10-10 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback