Härlig helg!

Lördagens bravader med Frida var riktigt trevliga. Vi satt hemma hos henne och drack för att komma igång, sen blev det en promenad till Östra för att festa lite mer Carro och Anna P. Vi avslutade kvällen på Cover, trevligt men trångt och jag va lite för full. Vilket jag fick betala för igår. Jag mådde precis som jag förtjänade, men jag tog en kalldusch och sen blev det en bussresa ut till Hörnefors och där en promenad från E4an till Peter. Den va välbehövligt eftersom jag vaknade till liv och kände mig lite bättre. Det blev gooo middag, älgstek och sen mys framför tvn. En underbar söndags kväll. När vi vaknade i morse så bestämde vi oss för att gå en promenad till H H och spendera lite pengar, jag hittade mycket fint men höll mig till att titta. Peter hittade två snygga tröjor och efter shoppingen blev det promenad hem för att kolla på Harry Potter, men vi vilade ögonen större delen av filmen. Sen väntade en bussresa hem till stan för att träna. Träningen gick riktigt bra för mig och vi hade väldigt roligt. Jag har haft en underbar helgen som inte kunde sluta bättre. Imorgon väntar jobb och jag ser fram emot det väldigt mycket, får prova mina nya skor. Imorgon kväll blir det mys igen och jag ser fram emot det sjukt mycket. Man ska njuta av varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback