nya lack!

Nu är jag hemma igen efter en vända på stan med mamma och sedan Malin. Det blev ingen mjukglass med blåbärssmak eftersom den kalla vinden drog in över staden. Det blev istället en muffins och caffelatte på Wayne´s. Vi satt ett bra tag och pratade mycket om våra minnen från student VM helgen. Och Malins hemska influensa/förkylning som hon drogs med under den helgen och som inte än har släppt henne. Vi gissade på att jag fick en lättare variant av den eftersom jag börjar bli bättre.
Jag shoppade mig bara två nagellack från depend, det blev ett ljusrosa och ett knallgrönt! Det gröna sitter redan på naglarna, tänkte att det kunde passa bra för kvällens planer. Nu måste jag dock bara komma på vad jag ska ha för kläder till denna färg men det brukar alltid lösa sig.
Snart kommer Biffen och vi ska sitta och drömma oss bort till varmare länder innan vi sen drar ner på stan. Ser fram emot kvällen, jag kommer att sakna henne när hon åker iväg till Norge för att jobba nästa vecka! Men vi kommer mest troligast att ses redan i september nere i Oslo då hon förhoppningsvis kommer till mig för att jobba där istället!
Vi har sjukt många minnen tillsammans och fler kommer det att bli!

Kommentarer
Postat av: Malin - Biefo

Gillar att du uppdaterar ofta nu!=) Mycket bra! Jag vill åka med dig nu nu nu nu nu!

2010-06-07 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback