kvällspromenad.

Nu har jag aktiverat mig själv under kvällen, annars hade jag lagt mig i sängen och läst vilket hade resulterat i att jag hade somnat. Jag började med att baka dröm rulltårta och sen blev det kola rutor så nu är allt färdigt inför min lillebrors student. Sen satte jag mig och klippte ur alla artiklar i gamla tidningar som handlar om mig eller mitt innebandy lag sen man va lite och klistrade in dom i ett fint album. Måste ju ha något att läsa som kan ge en lite positivt när det någon gång går tungt.

Och nu har jag precis kommit in från en lång promenad, jag har gjort allt för att hålla mig vaken men samtidigt bli trött tills jag ska somna och det har jag lyckats med. Nu blir det sängen för mig så jag orkar upp imorgon för min andra inskolnings dag på kirurgen 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback