9 juni.

Imorgon tar min lillebror studenten! Kan inte fatta att han gör det, jag kommer fortfarande ihåg när vi va små och jag trodde då aldrig att vi skulle bli vuxna. Helt ofattbart!! Jag vill också ta studenten igen! Jag hoppas nu bara att solen skiner imorgon och regnet har dragit förbi. Jag vill ju kunna fixa håret och ta på mig sommar kläder imorgon! Jag har precis varit och fixat lite alkolada till min bror, han fick det han ville ha och sen kunde jag inte låta bli att köpa honom en päronlikör när jag stod där inne på bolaget. Han fick den i studentpresent av mig.

Jag läste igår på http://lindablom.se/ att det va 20-50% rabatt på skor från http://skotrend.se/ Och jag har funderat länge på ett par Wildflower by Kenza, så jag tänkte att det är väl dags att beställa ett par. Men jag va väldigt osäker på vilken storlek som jag skulle köpa så jag for förbi Skohuset här i Umeå och tänkte att jag skulle prova ut storleken, då såg jag att det va 50% på precis dom skorna som jag ville ha och det va bara ett par svarta kvar! Självklart så va de min storlek!! Så jag passade på att köpa dom! Wiiie! Lyckan är total, snacka om att man kan ha tur ibland! Tänkte faktiskt ha på mig dom imorgon om vädret tillåter! http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/wildflower-by-kenza-735/late-night-735007-14/&qNavigation=brands dessa blev det!
Fick mig jätte god lunch hemma hos Johanna idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, blir nog att måla naglarna så dom är fina tills imorgon. Men jag måste ta bort lacket innan jag ska gå på natten imorgon, inge nagellack på jobbet tyvärr! Men samtidigt så har jag världens bästa jobb så de gör mig inte speciellt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback