8 juni.

Ytterligare en underbar dag på jobbet! Jag kan inte förstå hur det kan vara så roligt att jobba, hela dagen flyter på så snabbt. Det har iofs varit väldigt lugnt idag, men sista 45 minuterna så blev det ganska mycket som skulle göras. Men jag och Susanne lyckades hinna med allt. Imorgon är jag ledig och på torsdag går jag på natten tillsammans med min kusin Åsa, ska bli sjukt roligt. Ser fram emot sommaren!!

Nu är jag dock helt slut i huvudet och mina ben är trötta men så blir det när det är mycket att ta in och man springer omkring mycket.
Fick tillbaka på skatten idag, så skönt. Hade inte räknat med att få tillbaka pengarna riktigt än, trodde dom skulle komma senare, men man ska inte klaga.
Nu är det snart dags att äta lite middag och ta sig en välbehövlig dusch sen får vi se vad kvällen bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback