7 juni.

Första dagen på det nya gamla jobbet gjord. Jag älskar verkligen det, så sjukt skönt att komma tillbaka till avdelningen igen. Mycket att göra och nya saker hela tiden. Kirurgen 3 är helt klart det bästa stället som finns. Även fast det är nästan två år sen jag jobbade där sist så kom jag in i rutinerna ganska så snabbt. Jag minns mer än vad jag trodde att jag skulle minnas. Härligt att träffa alla gamla arbetskamraterna igen, många kramar under dagen!

Men tröttheten kom inte på morgonen när jag klev upp utan snarare där vid halv två, kan ju iofs bero på att jag hade fullt upp hela morgonen och sen när kvällens personal kommer så blir det hela väldigt lugnt. Fick även veta att jag kommer att ta hand om feriearbetare under sommaren, det kommer att bli sjukt roligt!
Nu väntar middag och sen kanske en promenad för att trötta ut mig lite och sen en sväng förbi Malin för att säga hejdå. Uh va tråkigt det kommer att bli utan henne hela sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback