6 juni.

Idag är det Sveriges nationaldag, den firas inte i våran familj. Utan vi har sysselsatt oss med annat under dagen. Jag försökte kliva upp tidigt imorse för att ställa rätt dygnet så man orkar upp imorgon när jag börjar jobba. Men det gick väl sådär, klev till slut upp ur sängen vid 9.30. Väl uppe så blev det putsning av fönstren och strykning av gardiner för att sen sätta upp dom, så nu är lägenheten redo för sommaren. Sen var det dags att baka lite mer för min lillebrors student som är på torsdag. Idag lyckades vi med kakan som vi misslyckades med under vecka. Nu ser den i alla fall fin ut så får vi väl se om den går att äta.
Kvällen igår va jätte trevlig tillsammans med Malin, vi tog oss en caffelatte från Mc Donalds och satte oss i gräset vid kajen innan filmen skulle börja. Måste säga att Sex and the city 2 va riktigt bra! Hade nog tanken om att tvåan oftast brukar vara lite sämre. Men dom har verkligen lyckats med den här också.
Nu sitter jag och funderar på hur man ska lägga upp resten av kvällen, ska byta nagellack, kan inte ha färg på jobet utan det måste vara genomskinligt, ska ta mig en promenad samt en dusch och eventuellt baka kolarutor tills på torsdag. Kan var skönt att ha allt bakande färdigt redan nu så behöver man inte tänka mer på det. Så det är väl bäst att köra igång så man kommer i säng någon gång ikväll!
Jag kommer att sakna dig som fan Malin när du åker! Vi måste ses imorgon kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback