5 juni.

Nu har jag precis gått min morgonpromenad, det är nog det bästa med hela dagen. Kliva upp och gå ut och gå innan resten av Umeå har vaknat till liv på riktigt. Solen sken men det blåser tokigt mycket så nu är jag glad att jag är hemma igen för det ligger just nu mörka tunga moln som med all säkerhet kommer att börja "tappa" stora blöta droppar.
Snart är det dags att göra sig i ordning för att möta upp Malin på stan, det blir en sväng på lite affärer med mamma innan för att se om vi hittar något bra till min lillebrors student. Sen blir det lite nya gardiner också.
Förhoppningsvis så skiner solen snart igen och till kvällen önskar jag väldigt bra väder så vi slipper springa med paraply från våran cosmopolitan till bion. Tagga Biffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback