4 juni.

Solen skiner. men det blåser som tusan. Lite tråkigt eftersom molnen letar sig fram på himlen ibland. Men man ska inte klaga för då kanske regnet kommer istället.
Dagen har spenderats på stan tillsammans med Stephanie, jag fick mig en fin klänning som hon inte kunde ha. Nu gäller det bara att mina bröst inte är för stora för den. Det blev inga andra inköp för mig utan jag nöjde mig med att kolla in sommarens fina kläder.
Imorgon blir det en sväng till på stan men denna gång med Malin, lunch/glass är ett måste om solen skiner. Annars har vi bestämt oss för att fika inomhus istället. Kvällen kommer att spenderas tillsammans med Biffen, en cosmopolitan eller två innan vi ser Sex and the city 2. Vi kommer att drömma oss bort utomlands innan filmen. Jag ser fram emot morgondagen!!
Nu är det väl bara middag som står på schemat för kvällen än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback