27 juni.

I fredags så jobbade jag kvällen och det var helt underbart, vi hade lagom med saker att göra och vi hann ha vårt knytkalas där vi mest hade efterrätter. Sjukt god räkpaj som Nina hade gjort! Efter jobbet så for jag förbi Robin en sväng, hade inte planerat med att dricka men det blev lite iaf. Somnade inte förrän på morgonen på lördagen och vid 12 ringde dom från jobbet och frågade om jag inte kunde hoppa in och jobba under kvällen. Självklart tänkte jag, övertid och storhelg, kommer att sitta fint i Juli när lönen kommer. Efter jobbet igår så blev det bara sängen och idag har jag varit och kollat på kläder åt mamma men jag hittade mig allt lite själv också. Det blev en ny jacka och en bikini från Intersport. Nu väntar lite grillat innan jag ska iväg och spela brännboll med innebandylaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback