21 juni.

Så skönt med en ledig dag, jag har verkligen inte gjort något vettigt känns det som men jag tror att min kropp behövde de. Jag cyklade ner till stan för att byta tunican från MQ som mamma köpte åt mig och sen köpte jag mig ett par leggings på H&M. Efter en lite rundtur på stan så cyklade jag hem igen för att gå ut och gå med min mosters hund som vi tar hand om medan hon är i Stockholm. Sen har det blivit ett och annat avsnitt av Rederiet. Verkligen skönt att inte alltid göra något och att bara ta dagen som den kommer.
'

Eftersom jag jobbar på midsommar så har jag inte kunnat planera något för fredag kväll men jag är ledig både lördag och söndag så det blir nog en tur till Bjurholm på lördag eftermiddag för att se Riff Raff Ruff. Resten av denna kväll ska nog bara spenderas hemma. Lugnt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback