17 juni.

Dagen började med en sväng till Carlshem för att hämta Jojo som skulle köras ut till flygplatsen. Kändes tråkigt att säga hejdå men vi får se till att ses snart igen! Sen blev det en sväng på stan tillsammans med Malin, god lunch på Coffehouse i MVG. Jag hittade två jätte fina diskhanddukar som jag köpte mig, någon gång kan det ju vara bra att ha på lager. Malin hittade även en sån där huvudmassage grej för 20 kr som vi båda inhandlade. Jag har redan masserat mig själv en stund innan jag la mig i sängen för att läsa en bok. Just nu läser jag Camilla Läckbergs böcker, måste ju hålla mig sysselsatt tills nästa Mari Jungstedt bok kommer ut, men det lär väl tyvärr dröja ett år. Någon som har något förslag på bra böcker, de får gärna vara svenska kriminalromaner eller självbiografier.

Jag satt och kollade in lite bloggar och hittade då en jätte mysig blogg på blogg.se startsida som jag nu har suttit och läst väldigt länge. http://acarolinas.blogg.se/
Nu är det dags att göra lite middag och sen ska jag bara ha en lugn och skön kväll och ladda batterierna inför morgondagens arbetspass!

Kommentarer
Postat av: carolina

så roligt att du gillade min blogg, kram p ådig!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback