inte alltid som man tänk sig.

Jag hade ju som sagt tänkt att lägga mig ute och pressa idag, men när jag väl hade lagt till mig ute i solstolen så kommer det sjukt stora och mörka moln. Jag ligger kvar ute och håller tummarna för att molnen snart försvinner men jag inser rätt snabbt att det bara kommer mer och mer. Så jag tar mitt pick och pack och går in. Skickar iväg ett sms till Malin för att höra om hon vill ta en sväng på stan, hon nappade direkt. Lunch och 4 nya bhs till mig. Sen cyklade jag förbi mammas jobb så vi kunde cykla tillsammans hem. Väl hemma så blev det tacos till middag och sen ett klädombyte för att åka iväg till Malin. Det blev ett glas gott vin, melon, glass, ost och skorpor! Sjukt trevlig dag även om den inte blev som jag först tänkt mig. Men solen skiner väl förhoppningsvis någon annan dag, kanske imorgon då jag inte börjar förrän 13. Håller tummarna. Nu väntar sängen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback