30 juli.

Så har ännu en månad gått och nu återstår bara augusti denna sommar, sen kommer hösten, kylan och mörkret. Men jag gillar't!! I onsdags så blev det lunch tillsammans med Malin på Göteborg, alltså inte i Göteborg utan restaurangen i Umeå. God västerbottens paj!! Det blev en snabb sväng på stan för att inhandla lite smink på Make up store och ett par skor. Jag bokade även en klipptid på WOW, jag blev så glad när dom hade en tid som va igår innan jag skulle börja jobba så jag klippte håret lite kortare igår. Jag är jätte nöjd, tänkte först bara toppa lite men insåg att håret va riktigt slitet och det kan ju vara roligt att göra något lite nytt. Jag kommer absolut att gå tillbaka till WOW och klippa mig hos Carro igen, sjukt duktig och trevlig!

Idag har jag jobbat och slitit men nu är jag ledig till imorgon eftermiddag så ja ska snart fara och hämta upp Frida på tågstationen och kanske hitta på något med henne. Ja ska försöka ta med mig kameran lite så jag kan lägga upp lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback