3 juli.

Gårdagen vad som sagt sjukt trevlig även fast solen inte ville tränga genom molnen. Idag lyser solen med sin frånvaro tack vare dom tunga mörka molnen. Men det gör väl inte så mycket eftersom jag snart ska iväg och jobba. Så nu sitter jag inne och bara väntar på att cykla iväg mot sjukhuset för en trevlig kväll på jobbet. Funderar på om man ska dra ner på stan en sväng efter jobbet och kolla in alla bilar men jag vet inte riktigt om man kommer att ha orken till det. Får se hur mycket det är på jobbet, hur många jourfall vi får in... Om det blir allt för mycket så far jag nog hem och tar det lugnt eftersom jag ska jobba imorgon också. Nu ska jag passa på att ta mig lite jordgubbar så det inte tar slut innan jag kommer hem ikväll.

Jag längtar som bara den tills Malin och Sandra kommer hem!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag længtar efter dig också! :)

2010-07-12 @ 02:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback