27 juli.

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag började med att cykla iväg till banken för att fixa med internetdosan. När jag tryckte ut min nummer lapp så insåg jag att det var 25 nummer kvar tills det blev min tur, men jag hade turen att hitta en pall som satte mig på. Det tog inte så jätte lång tid faktiskt men man blir ändå lite uttråkad av att sitta på banken, inte jätte mycket att titta på. Sen cyklade jag hem och beställde min nya kamera, jag inväntade order bekräftelsen som skulle komma till min mail, 5 minuter senare hade jag den i handen och tog cykeln upp till Cyber photos lager här på Ersboda och ut kom jag med kameran i handen. Efter det blev det en sväng ut på media market för att köpa ett minnes kort och en kameraväska samt en pennficklampa till jobbet. Så nu sitter jag här hemma med kamerabatteriet på laddning och väntar på att fara till Malin för lite välbehövlig massage! Denna dag kan nog inte bli bättre!

Fick veta igår att jag får gå på en timrad på jobbet efter att mitt sommarvikariat gått ut!! Lyckan är gjord! Malin kommer snart hem från Norge!! Allt går perfekt nu och det finns inte något som kan få mig på dåligt humör just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback