16 juli.

Jag kan knappt förstå att tiden kan gå så snabbt! Min lediga dag är snart över och det är då dags för tre dagars arbete innan jag ytterligare en ledig dag. Jag blev lite bitter i morse när jag vaknade eftersom det va så mycket moln på himlen, jag hade hoppats på stek i solen. Men istället drog jag och mamma till Media markt och köpte mig en ny mp3 eftersom min gamla gick sönder, vi kollade även på lite systemkameror men det är en djungel så jag bestämde mig för att vänta och fråga Oskar som har lite koll på sånt. Sen blev det en sväng förbi Clip Room för att inhandla lite hårprodukter. Efter så hämtade vi upp min moster och åkte ut till Strömpilen där blev det en ansiktsmask, mat och massor med kaffe köpt. Nu har jag tagit mig en härlig kall dusch efter en skön långpromenad.

Nu är det inte länge kvar till Malin kommer hem, kan knappt bärga mig!!! Eftersom det är jobb som står på mitt schema i helgen så blir det ingen utgång, men det är planerat inför nästa helg! Så om någon är sugen att hänga på så är ni mer än välkomna!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ælskling! snart snart snart ær jag hemma igen :) tisdagsrex blir det tappelitapp TAPP :)

2010-07-18 @ 01:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback