11 juli

Nu var det ett tag sen jag skrev något, jag har haft fullt upp med arbete. Och självklart så börjar den nya veckan med massor av mer jobb. Men om jag ska vara ärlig så är det så roligt på jobbet så det gör inte så mycket. Jag har faktiskt fått vara ledig i helgen så jag passade på att gå ut på krogen i fredags, men lördagens planer på utgång blev det inget av. Jag var helt enkelt för bakis. Lördagskvällen spenderades tillsammans med Frida framför tvn, ganska skönt ändå. Lite gotta och en rolig film så är kvällen gjord. Idag har solen strålat på som bara den och jag har bränt mig lite fint i ansiktet.

Jag har precis duschat efter ett träningspass i en varm hall med varma målvaktskläder, ingen höjdare när svetten rinner ner i ögonen. Men det var sjukt roligt att träna. Jag älskar verkligen att kliva in i hallen och känna lugnet. Inte en tanke mer än att jag ska vara bäst på plan, jag ska prestera mitt bästa. Känslan av att plocka bollen med en hand precis när den är på väg in i krysset, det finns inte ord för att beskriva hur underbart det är. Jag längtar riktigt mycket tills nästa söndag då det är innebandy träning igen! Men jag längtar nog mest tills säsongen drar igång på riktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback