1 juli.

Redan juli, jag kan inte komma på vart juni tog vägen. Igår va jag så sjukt trött efter jobbet, inte för att vi hade jätte mycket att göra men jag gillar verkligen inte att kliva upp tidigt på morgonen och nu har jag gjort mina fyra dagar. Nu är jag ledig tills på lördag eftermiddag. Men idag är jag glad över att jag jobbade eftersom det har regnat och varit riktigt tråkigt väder. Men som jag önskade så har det utlovats solsken och 22 grader imorgon på min lediga dag!! Så jag ska lägga mig i solstolen och inte röra mig en cm. under dagen. På kvällen blir det nog ett glas vin med Malin. Ikväll ska jag bara vila och ta hand om mig själv lite. Känner att det är dags för det. En liten spa kväll kanske?! Har precis bäddad rent i sängen och en dusch med lite peeling och ansiktsmask skulle ju inte sitta helt fel.

Igår kväll när jag satt vid datorn så hittade jag en underbar blogg med jätte fina smycken, till sjukt bra priser. Så jag passade på att lägga in två beställningar, ett halsband och ett armband. Ser fram emot att använda dom.
http://heyli.blogg.se/
Nu är det dags för lite middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback