Älskade träning!

Träningen ikväll gick jätte bra till en början, men mina knän ville inte riktigt vara med hela vägen. Fick vila en stund och sen kunde jag inte hålla mig borta från planen. Men imorgon ska jag hämta ut nya knäskydd på Team Sportia, kanske att knäna håller lite bättre då. Linda kom tillbaka till Umeå igår så hon va med och tränade idag, riktigt roligt att hon äntligen är hemma. (Hemma för att stanna enligt mig) Vi lyckades med det vi är bäst på, utkast från mig och mål av Linda. Precis som det ska vara. Jag älskar verkligen att fara på träningarna nu igen, det känns tråkigt när träningen är över och jag längtar redan tills nästa pass. Bara känslan av att sitta där i målet och skrika det som behövs för att få försvaret att hålla. Det är svårt att beskriva det med ord men sjuukt underbart är det!

Varför kan då inte allt vara så lätt som innebandy?! Jag vet inte hur du tänker/känner, lite svårt de där. Känslor är inte lätt, men ibland önskar jag att man bara kunde få veta. Jag hoppas iaf att du vill som mig. Det får helt enkelt ta sin tid, man får hålla sig till tåls. Svårt när man helst vill att det ska vara nu, håller mina tummar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback