6, 7, 8 augusti.

Jag har haft en sjukt trevlig helg med mycket skratt. Dock så har jag mått som jag förtjänar, men ibland är det värt det. I fredags blev det lite mer alkohol än vad som va tänkt, jag och Frida satt hemma hos mig, drack, lyssnade på musik och hade det väldigt trevligt, sen bar det iväg till Olearys. Där slöt vi oss samman med Hanna och Camilla. En trevlig kväll på taket. Lördagen började riktigt segt jag kände mig inte i form för en andra dag men Camilla kom hit och hejade igång mig så till slut så släppte det och jag va i full gång igen. Kvällen spenderades hemma hos Frida och igen så skulle kvällen sluta på Olearys, men jag träffade Bella och några av hennes vänner där och det blev efterfest, inte något man kan tacka nej till. Så idag har jag mått pyton, hela kroppen har varit trasig och jag lyckades somna sittandes i soffan och missade innebandyträning, vilket jag hatar mig själv för. Men jag tror att min kropp behövde det. För vid 22 så tog jag mig upp ur soffan för att göra ett trevligt besök, det blev filmmys i en annan soffa. Sjukt mysigt och trevligt det är så man ska förgylla sina bakis söndagar, fast gärna varje dag. Nu blir det lite sömn så jag orkar jobba imorgon natt. Men det kommer lite bilder från helgen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback