23 augusti.

Helgen har varit otroligt trevlig, nya härliga människor! Vi badade i havet, i badtunnan och bastade massor, grillade och skrattade hela helgen. Precis så som man vill spendera en helg. Väskan packades upp igår och allt slängdes i tvättmaskinen eftersom det luktade en heldel rök och friluftsliv, inte helt min stil. Nu måste jag dock packa om väskan till imorgon eftersom det då bär av till Trondheim med Malin. Men först blir det ett innebandy pass på älskade Ersäng! Idag har jag bara varit och handlat mat som vi ska ta med oss på våran resa i den super smarta kylboxen som jag ska försöka koppla in i bilen. Ett av pappas mindre bra köp eftersom det nu är första gången vi använder den. Men tur att vi hade den nu då, den går att koppla in i ett vanligt vägguttag så vi kan använda den som kylskåp när vi kommer fram. Men jag har även skrivit ut 30 st. personliga brev och CV som åker ner i väskan, det gäller ju att vara förberedd. Min älskade kamera åker även den med, för bilder ska det tas. Det är ju våran lilla mini semester.
Dags att göra sig i ordning för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback