19 augusti.

Tisdagskvällen blev väldigt lyckad, hade sjukt roligt! Vi gjorde i ordning tacos hemma hos Vickey, tog oss några glas vin och snackade en massa skit, skrattade och hade det extremt trevligt. Sen blev det en cykeltur ner på stan för att besöka tisdagsrex! Lyckad kväll! I går mådde man dock som man förtjänade, lite tacos som blev kvar från kvällen blev bakismat och sen intog jag ryggläge i soffan hemma! Sov några timmar innan träningen, dock gick inte träningen riktigt så bra som man kan önska men när man är bakis så kanske man inte kan räkna med att man ska sköta sig så bra. Efter träningen blev det en dusch och sen väntade sängen.
Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att lägga in alla bilderna från tisdagskvällen på datorn. Men ikväll väntar ytterligare en underbar träning som jag ser fram emot, måste ju ta igen lite förlorad träning från igår. Funderar på om jag ska ta cykeln till bolaget för att inhandla lite tills i helgen, kan vara smart att göra det idag så man bara kan packa imorgon. vet dock inte vad jag ska köpa, får ta en runda inne på bolaget och planera lite.
Bilder från i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback