17 augusti.

Innebandyträningen igår gick jätte bra, det är så sjukt roligt att träna! Älskade Ersäng, det finns inte någon bättre hall än Ersängshallen. Golvet är perfekt, ljuset klockrent och när man hör folk prata på planen så får man gåshud. Längtar till imorgon då det är träning igen. Efter träningen så planerade jag och Maria en promenaddejt. Hon kom till mig vid 9 tiden imorse och vi tog oss en långpromenad runt Ersboda. Sen blev det havregrynsgröt med blåbär tillsammans. Mycket trevligt, det blir fler gånger. Sen begav jag mig en sväng förbi Coop för att inhandla lite till kvällens middag med Julia, Linn och Victoria. In på bolaget för lite vin till kvällen. Ser fram emot kvällen, måste bara hitta nå kläder som känns bra ikväll. Nu har jag precis lagt upp min lillebrors bil på lokus, hoppas nu bara att det är någon som vill köpa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback