16 augusti.

Nu har jag gjort mitt sista arbetspass på kirurgen 3, tråkigt men sant. Jag önskar att det var några veckor kvar, känner att jag precis har kommit in i allt på riktigt. Hoppas nu på att dom behöver mig senare. Helgen har varit lugn eftersom jag mest har sovit bort hela dagarna, dock legat ute i solen lite. Men i morse var det så otroligt kallt ute, trodde att vintern hade kommit. Jag hade behövt vantar och mössa nästan.
Ikväll är det innebandyträning som gäller! Ska äntligen få testa mina nya knäskydd så får vi se om dom är bra, håller tummarna för det så jag slipper leta mer. Telefonen ringde precis och jag får veta att även Julia har gjort sitt sista arbetspass så nu har vi semester, eller vad man nu ska kalla det. Jag blev inbjuden på ett glas vin imorgon för att fira att vi klarat sommaren och för att snacka en massa skit, så imorgon blir det glada miner tillsammans med Julia, Vickan, Linn och Alex. Sen får jag börja tagga inför helgens bravader i Byske och nästa veckas semester i Trondheim med Malin.
Dags för lite mat nu innan träning! Taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback