13 augusti.

Så var det fredag och helgen kommer att spenderas på jobbet. Inte mig något emot, kan behöva en vit helg. Hoppas nu bara att det blir rätt lugnt, men inte helt dött för då vet jag inte mo jag kommer att kunna hålla mig vaken. Jag satt uppe i natt i hopp om att molnen skulle blåsa bort och det skulle bli stjärnklart eftersom man då skulle kunna se en massa stjärnfall. Men molnen var starkare än min vilja, jag gav upp vid halv tre. Då kände jag att sömnen var ett ont måste och jag tror inte att molnen skulle ha gett sig i första taget. Får hoppas att det är stjärnklart nästa år istället. Idag tog jag mig lite sovmorgon och när jag vaknade kom jag på att jag måste baka, ska väl ha något att bjuda på på söndag då jag gör mitt sista arbetspass. Usch, va tråkigt det kommer att bli. Jag vill jobba kvar! Jag vill inte att sommaren ska vara slut nu, jag vill vara kvar på Kirurgen 3! Men jag får hoppas att jag kanske behövs under året. Jag hoppas även på lite små ledtrådar från dig om hur du känner, skulle vara så skönt att veta vad du vill.

Nu ska jag iväg med mamma en sväng och försöka hitta lite småsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback