12 augusti.

Nu har jag precis varit på Team Sportia med Andreas och Jenny och plockat ut ett par knäskydd som jag ska testa nästa träning. Jag har aldrig tidigare sett ett par knäskydd som ser ut som dessa men dom ska tydligen vara bra så jag ska testa och se om dom fungerar för mig, annars får vi hitta någon annan lösning. Håller tummarna för ett bra resultat!! Fick även veta att vi ska få nya hjälmar... hmm, ja jag vet inte riktigt vad jag tycker om det! Tydligen så får jag inte använda min älskade Pro mask... Jag gillar det inte! Men jag ska inte uttala mig än, har inte hunnit pröva X3M's hjälm så jag vet inte hur den är. Men den är lättare än min hjälm, inte för att jag vet om det gör någon större skillnad. Men vi får se när jag har testat den en träning, det brukar gå rätt snabbt att döma ut målvaktssaker.

Nu blir de en sväng på stan med Malin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback