Mycket på gång nu!

Nu har jag mängder med saker att se fram emot! Jag hoppas nu bara att allt ska bli så roligt som jag tror att det borde bli. Jag måste verkligen skriva upp allt så jag har koll på vad det är som ska hända varje dag!

Tisdag:
IB träning!
Onsdag: Jobb 4½ h. Aerobic på kvällen.
Torsdag: Jobb 6½ h. IB träning.
Fredag: Spinning på Väg(g)
Lördag: Borta match i Göteborg, stannar i Göteborg hos min kusin.
Söndag: I Göteborg.
Måndag: Möte med jobbcoach, lillebror kommer och stannar hela veckan!

Jag ser fram emot alla roliga stunder nu. Men jag börjar med att fokusera på träning ikväll, jag har inget att förlora! Jag kan fan bara vinna nu. Känns skönt att jag har omvandlat alla negativa känslor till något positivt. Jag tackar alla underbara tjejer i mitt lag som visat under denna helg att vi kommer klara oss bra denna säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback