27 - 28 OKTOBER

Gårdagen inehöll en tripp till IKEA med Emma, inte så långt till IKEA när man bor i Karlstad iaf. Sen var det dag för en lägenhetsvisning för Emmas mamma som vi följde med på. Jag och Oscar bokade hemresan till Umeå under julen på hans lunchrast. Det blir tåg till Stockholm och sen flyg till Umeå. Gött att slippa en lång tågresa. Och billigare blev det faktiskt! Och på kvällen så hade vi en bowling tävling i laget, vi samlades på score och våra lag verkade rätt jämna. Jag, Linn och Durkén utgjorde det 5:e laget. Och det slutade med vinst till oss. Men alla lagen låg väldigt jämnt. Tur att Linn och Durkén var bra på att strikea eftersom jag inte är världsmästare på bowling. Men roligt var det.

Denna dag började otroligt bra, jag väcktes av mobilen. Det var från ISS, jag har fått praktik där så nu får jag testa på ett helt nytt jobb. Jag ser fram emot det. Jag for till Rud för att träffa läkaren, benen undersöktes och jag fick tabletter som är lite starkare än Voltaren för att se så att jag inte har någon inflammation som ligger djupare. Men om det inte hjälper nu så har jag även fått en remiss till röngten. Men vi håller tummarna för att det ska gå över nu.

Sen cyklade jag förbi Emma, vi hittade hennes gamla dagböcker som vi satte oss och läste. Spännande läsning...
Men kl. 13 skulle jag vara på Örsholmen för att träffa en kvinna på ISS som skulle ta mig med ut till de två ställena som jag kommer att jobba på och så jag fick träffa kvinnan som jag ska jobba tillsammans med. Riktigt trevliga! Så imorgon kl. 07.30 börjar Izabelle Bodin med att städa på Central Sjukhuset! Wiiee!

Ikväll är det hemma match mot Örebro, ikväll gäller det. Inget annat än vinst är okej, jag är inställd på vinst!!! Vi ska krossa serieledarna. Nu ska jag slappa i soffan ett tag innan jag tar cykeln till hallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback