09.05.20

Denna vecka har mesta dels bestått av arbete och träning för min del. Förra onsdagen så blev det ett bodyvive pass och sen vår ruset tillsammans med några arbetskamrater. Efteråt gick vi på Harrys, det var riktigt roligt att se dom två äldre arbetskamraterna släppa loss lite. Jag och Nathalie fick inte dansa med så många eftersom att våra vänner var som magneter på dansgolvet. Alla ville dansa med dom.

Sen var det ännu mer arbete och inte allt för mycket roligt på schemat mer än att träna. Men nu är det bestämmt, den 4/6 åker jag och Oscar till Umeå och hälsar på över helgen. Jag längtar jätte mycket. Jag har inte varit hemma i Umeå sen i julas så det ska bli spännande att se om stan är sig lik.

Igår var vi i Skattkärr för att kolla på fotbollsmatch, det stundade för DM men tyvärr så gick det inte vägen för Skattkärr. Idag beger vi oss till Skattkärr igen men denna gång för att grilla och ha lite trevligt. Nu ska jag göra mig iordning för att fara.

Jag saknar dig Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback