09.05.07

Det har inte hänt speciellt mycket under denna vecka, förutom att det har blivit grönare i hela Karlstad samt att det börjar bli mindre med arbete för oss timvikarier. Jag hoppas att det vänder snart, det fanns inte en enda dag åt mig denna vecka på jobbet, men jag har fått boka in två lång dagar nästa vecka än så länge.

Idag regnar det här och jag kände verkligen inte för att kliva upp ur sängen för att göra något vettigt. Men jag tog mig upp och iväg till det nya gymmet, Livskraft. Vilket underbart ställe, det fick mig verkligen på gott humör igen. Idag var det dags att gå igenom gymmet tillsammans med min personliga instruktör. Känns roligt att man får en ur personalen som hjälper och peppar en så man verkligen fortsätter träna när det känns jobigt eller tråkigt. Vi gick igenom halva gymmet idag och nästa vecka blir det den resterande delen. Hon tyckte även att vi skulle boka in ett pass i veckan så det blev självklart ett spinningpass på söndag eftermiddag. Så nu har jag något att längta till. Imorgon ska jag fara till Claratappen för att ta lite blodprover, det är dags att börja lämna blod och plasma om jag får det. Så imorgon tar jag första steget. Funderar på om jag ska boka in något helt annat slags pass imorgon efter att jag har varit på claratappen. Ska kolla in vad det är som finns tillgängligt.

Ikväll blir det lugnt men imorgon eftermiddag ska vi iväg på afterwork, jag vet att det blir jag, Emma och Linn iaf. Efter det hoppas vi på att vädret tillåter så vi kan sätta oss på en uteservering. Men annars så tar vi väl oss en promenad hem.

Under nästa vecka så händer det inte så mycket mer än att jag arbetar måndag och tisdag och sen på onsdag är det vårruset. Får förhoppningsvis tid till att träna ordentligt.


Sälen filmen borde snart vara tillgänglig för er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback