Snö?

Det snöar idag, varför kommer snön nu och vart va den under vintern?! Jag som hade hoppats på en solig dag. Jag tog mig upp hyfsat tidigt idag, tog cykeln ner till stan där jag först gick in på MQ, skulle hjälpa Oscar att hitta något snyggt tills på lördag. Jag hittade en jätte snygg skjorta från Blue print. Sen gick jag och drömde mig bort inne på Mitt i City, hittade ett par perfekta skor till mig och när jag frågade om jag kunde få testa den andra skon i samma storlek så berättade butiksbiträdet för mig att det var den sista i den storleken så när båda skorna satt på mina fötter och jag gick omkring i affären så bestämmde jag mig för att skorna måste bli mina! Så jag inhandlade skorna och en topp på Gina Tricot. Sen gick jag in på bolaget och köpte lite att dricka till imorgon då det är avslutningsfest för Skattkärr. Jag ska upp och jobba på söndag eftermiddag så det blir en rätt lugn kväll för mig.

Nu väntar jag bara på att Annie och Elin ska höra av sig och sen ska jag hjälpa dom med att flytta. Ska bli roligt att få se den nya lägenheten.

 

Jag älskar dessa och dom kommer att användas flitigt i sommar tillsammans med ett par jeans eller någon enkel klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback