Fullt upp.

Idag började jag med en sovmorgon vilket var välbehövligt efter söndagens sena kväll. Jag hade planerat att lägga mig i sängen med täcket draget högt över huvudet efter den extremt deprimerande matchen och bussresan hem. Men planerna förändrades, det blev en biltur ut till maxi för att handla och sen vidare till för att äta och se på film. Det blev allt senare och jag tänkte gå hem men fastnade vid super bowl, visst jag låg på soffan och små sov största delen. Men det blev sent ändå. Igår stod arbete högst upp på planeringen, jag var hyfsat pigg på morgonen men under dagens gång så kände jag hur tröttheten kröp sig närmare och närmare. Efter en powernap så var det dags för innebandyträning, tempot var inte på topp och stämningen tämligen tryckt men det flöt på hyfsat bra ändå.
Idag hade jag en ledig dag från allt arbete så vi åkte ut på landet för att äta luch med Oscars mamma och pappa, självklart var jag nervös men det var väldigt trevligt och nervositeten släppte rätt snabbt. Jag fick träffa hundarna, katten, grisarna och de skrämmande stora hästarna. Efter en god lunch tog vi bilen tillbaka till Karlstad igen och det var dags för mig att fara med Emma på gymmet. För första gången fick jag se Emma cykla, (det finns bildbevis). Träningen blev rätt lugn eftersom ingen av oss var allt för taggade men roligt var det som vanligt. Det är alltid lika roligt att vara med Emma och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan alla roliga stunder!

Nu är det dags att kolla lite på tv och sen väntar sängen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback