Skönt!

Den här veckan har än så länge varit underbar på arbetsfronten. Har inplanerat att jobba måndag, onsdag, fredag och söndag vilket känns rätt skönt. Det har varit rätt underbart över huvud taget denna vecka. Idag började jag inte förän kl 16 så jag låg kvar i sängen rätt länge i morse medans Oscar for ner till stan en sväng, när han kom hem klev jag upp och vi for till Martin för att se på film. Tyvärr så blev de en skräckfilm och det var äldre människor inblandade i den så jag var lite skraj när jag skulle åka i väg till jobbet, men jag hann inte se slutet på filmen så jag kunde släppa det hela innan jag kom till första kunden. Imorgon är det en ledig dag så jag ska iväg och fixa lite på morgonen och sen ska jag bara ta det lugnt innan träningen.

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan och kolla lite på tv medan jag inväntar Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback