Kolakakspaj med Emma!

Det blev inte riktigt som jag hade planerat igår, hann precis bara sätta till mig i soffan så ringde Oscar och frågade om jag ville följa med till Axel för att se på film.

I morse klev jag upp tidigt för att fara på jobbet, det gick jätte bra. Kanske för att jag fick gå paralellt tillsammans med Malin så jag behövde inte leta reda på alla nya adresser. När jag fick mitt schema blev jag snopen, jag hade nämligen bara 3 kunder att gå till på morgonen. En lätt dag på jobbet utan en massa slit. När jag hade slutat så ringde jag Emma och vi bestämde oss för att laga lite lunch tillsammans. Jag cyklade iväg direkt från jobbet till Emma och vi började med att koka korv och makaroner. Självklart så blev det en hallonpaj utan hallon, men denna gång tror vi att vi tog fel smör och vi hade inte den vaniljvisp som vi brukar så det slutade med att pajen tillsammans med vaniljvispen smakade kolakakspaj.
Fan va bra vi är Emma!

Nu har jag tänkt lägga mig ner i soffan och vila lite, känner mig lite konstig i huvudet. Lite smått yr och det trycker över ögonen...

Kommentarer
Postat av: Kaka?

Hm, smått yr säger du? Kan det vara pajjens fel månne? :D

Postat av: Malin

Bli inte sjuk Izha och akta nacken

2009-02-20 @ 22:53:04
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback