-

Snart är man inte längre tonåring, jag kan knappt förstå att jag har blivit så gamal. När man var mindre så längtade man så otroligt mycket tills man blev äldre, jag såg alltid upp till min kusin Ida som är 6 år äldre än mig och jag ville alltid bli lika gammal som henne, men nu när jag börjar komma upp i åldrarna så känns det inte lika aktuellt att bli lika gammal som henne. Förlåt Ida, men du är allt bra gammal nu.
I lördagskväll var vi hos Axel, några från damlaget och desto fler från herrlaget, en riktigt trevlig kväll utan större skandaler. Vi gick senare ut på nöjes. Söndagskvällen spenderades på jobbet samt måndagskvällen. Inte allt för mycket nytt som hände under dessa dagar och inte heller idag eftersom det blev en heldag på jobbet. Men ikväll blir det en efterlängtad innebandyträning och en massa skitsnack med Emma såklart. Imorgon har jag en ledig dag och den ska jag njuta av tillfullo, kanske skulle ta och bjuda hit Emma på lite fika eftersom att jag har varit så duktig och bakat en Sverige kaka idag efter jobbet. Jag kom till en kund idag som frågade om jag hade smakat sverigekaka, jag svarade att jag faktiskt har bakat sånna förut när jag var yngre och då frågade hon om jag hade kvar receptet men det har jag kvar i Umeå så då fick jag ett nytt av henne så jag var tvungen att göra en idag.

Här är några av bilderna som blev tagna med Emmas kamera under lördagen:


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Izha! Jag vet att jag är sämst, sämst, sämst. Har ingen koll alls på vad som hänt där hemma. Så har missat helt att du har lämnat umeå? Linn Halvarsson är aupair här i Boston också och träffade henne i måndags för första gången, och självklart så blev det ju ersboda snack :) Men hur är allting? Vart är du? Hur går allt? Kommer du komma hem till sommaren? Är hemma igen 16 maj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback