Älgfest.

I fredags bar det av till Lomnäs med Frida efter jobbet. Vi hann bara fram till Fridas föräldrar, lite snabbt fixande som inte gick att fixa i bilen och sen tog vi bilen till Mjösjöby där älgfesten drog igång. En riktigt trevlig fest med massor av lotterier, jag vann tunnbröd för typ ett år framöver! Honung blev det också och till pappa fick jag en älg lever oh ett hjärta. Vi gick hem från festen i högklackat, under promenaden mitt i natten så hörde vi en tjäder, självklart så va det mörkt och jag blev rädd så jag hoppade upp skrikande i Fridas famn som mer blev rädd för mig än för ljudet från tjädern. Lördagen spenderades hos Fridas kompis Joppe. Och under söndagen tog vi oss hem till Umeå. Riktigt trevligt i Lomnäs! Nrär jag kom hem så packade jag om min väska och satte mig sedan på bussen mot Vännäs. Kändes riktigt skönt att få komma till Stephane, Sebbe och Lucas. Idag är jag barnvakt åt Lucas och vi ska snart gå ut på en promenad, kanske gå förbi Patricis och Ofelia.

Hoppas att alla får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback