Fan!

Jävla cykel! Självklart så ska trampan krångla! Och självklart så ska jag ramla på grund av den! Jag hann bara cykla några kilometer och skulle lossa på den högra foten för att kunna sätta ner den i marken när jag kom fram till stopplikten. Men den vill inte lossna så jag ställer mig upp för att få mer kraft och då lossnar den och jag flyger åt helvete. Så nu ser mitt knä ut som bara den, men jag gillar ju sår så de gör inte så mycket. Men varför va jag tvungen att ramla?! Som tur va så såg ingen mig! Jag tänkte först cykla vidare men insåg att det sprutade blod ur mitt knä så jag cyklade snabbt hem och satte på ett plåster och sen cyklade jag iväg igen. Jag lyckades även slå i armbågen, där fick jag inget sår men usch så ont ändå.

Fick lite fler bilder från balen som jag tänkte lägga upp.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback