Städat rum = underbart!

Nu har jag verkligen städat mitt rum, jag dammtorkade allt och dammsög riktigt ordentligt. Det är alltid så skönt när man har lyckats göra rummet fint. Nu vågar jag ju iaf. ta hit människor. Det går att vara i mitt rum, det går att ta sig fram på golvet och det ser allmänt trevligt ut. Jag ska bara bädda till sängen och plocka bort kläderna som hänger på stolen och sen är det så rent att jag nästan inte ens vågar gå på golvet.
Nu ska vi snart äta och sen ska jag fara och träna lite på USM. Jag måste verkligen få in rutiner i mitt liv, jag måste försöka få lite mer struktur på min vardag. Man kan ju inte bara ligga i sängen till klockan 15 på eftermiddagarna och sen börja städa rummet eller så. Okej vissa dagar måste man få vila lite mer, men jag måste försöka sova på nätterna och vara vaken på dagarna och göra något nyttigt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback