Räkor, rostbiff och rött.

Fredagen blev väldigt lugn, men lördagen blev en helt annan sak. Jag började med att fara till strömpilen med mamma för att lämna in min lillebrors mobil. Sen när vi kom hem så hann jag bara duscha och sen åkte jag till Biffen. Jag hjälpte henne med att locka håret (tyvärr så ville hennes hår inte vara lockigt så senare plattade vi det). Sen sprang vi till Ålidhems centrum för att handla middagen tillsammans med Malin, Diana och Maria. Vi åt middag hemma hos Diana. Jag fick sminka alla samt hjälpa till med hår så när det väl var dags att åka till Rött för mer fest så kom jag fram till att ja inte hade hunnit sminka mig själv. Men det gick ju bra ändå! De va väldigt roligt på rött, men kvällen slutade inte när rött stängde utan vi åkte vidare på efterfest. Sen kördes det runt hela stan innan vi tillslut kom hem till Diana igen. Min natt slutade hemma hos Diana, Bella och Thom. Extremt trevligt och mysigt! Söndagen blev en sovmorgon och sen hem för att fösöka mig på lite plugg. Men jag har inte alls lyckats med det, har haft annat i huvudet som har snurrat runt!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback