Naglar, lov, match mm.

Jaha, nu var det efterlängtade lovet äntligen här! Det började bra med fina naglar. (Bilder kommer senare) Sen blev det fest hemma hos Linus  under fredagskvällen. Sen var det dags för innebandy match mot IBF Dalen, tyvärr så förlorade vi denmed 4-0. Men vi lyckades ändå bli 3:a i serien! Lördagskvällen blev en lugn kväll hemma hos Linus, jag sov väl bort nästan hela kvällen, men det gick bra ändå.
Imorgon blir det jobb, lämna in CV till landstinget och träning på kvällen. Sen får vi se vad mer lovet har att erbjuda, jag hoppas på en massa roliga saker. En grej som jag redan vet om är att på tisdag ska jag, Frida, Linus och Jonas fara på Talang 2008 och sitta i publiken.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback