Barnvakt åt världens sötaste!

I måndags var jag bara på skola ett kort tag eftersom jag fick en tid på City mottagningen. Läkaren där va trevlig och han sa åt mig att ja inte skulle cykla på ett tag, vilket känns tråkigt. Men om jag gör det så kommer allt bara att bli värre och det kommer att ta ännu längre tid att läka ut. Så jag vilar ett par dagar och sen får jag se hur det går. På kvällen åkte jag till Vännäs eftersom att jag skulle sitta barnvakt åt Lucas på tisdagen. Sitta barnvakt gick hur bra som helst, men det är nog bara för att Lucas är så himla lugn och snäll. På tisdag kväll blev det scrapbooking och sen tog jag bussen hem till stan igen. Idag blir en lugn dag i solen, jag börjar inte förän 13.30 så jag tänkte lägga mig i mammas nya solstol och bara ta de lungt. Sen får vi se vad som händer ikväll, är lite osäker än på hur det blir.


Hoppas att alla får en bra dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback